راهنمای خرید زیپ استخوانی

راهنمای خرید زیپ استخوانی

زیپ از اصلی ترین اجزای تشکیل دنده لباس های مختلف به شمار میرود. کاربرد زیپ بیشتر در لباس هایی مانند شلوار و کاپشن ها نمایان است. زیپ ها انواع مختلفی داشته و هرکدام با توجه به مواردی مانند سایز و اندازه در پوشاک های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند. یکی از انواع معروف زیپ در خیاطی زیپ استخوانی یا زیپ دنده استخوانی میباشد. در صورتی که در خرید زیپ دنده استخوانی نیاز به راهنمایی دارید میتوانید مهم ترین نکات را در این مقاله، یعنی راهنمای خرید زیپ استخوانی مطالعه نمایید.

راهنمای خرید زیپ دنده استخوانی

زیپ های استخوانی از پرکاربرد ترین زیپ ها در خیاطی به شمار میروند. اصلی ترین ویژگی زیپ های دندانه استخوانی سایز بزرگ دندانه ها میباشد. زیپ های استخوانی برخلاف سایر زیپ ها از دندانه ها درشتی برخوردار بوده و مقاومت و استحکام دندانه های آنها نیز نسبتا بالا میباشد. جنس دندانه و سرزیپ های زیپ استخوانی معمولا از جنس فلز یا پلاستیک میباشد. اطلاعات بیشتر را میتوانید در مقاله زیپ استخوانی چیست در اوموژ مطالعه نمایید.

در مورد خرید زیپ استخوانی چند نکته ساده و حائز اهمیت وجود دارد که توجه به آنها باعث خواهد شد بتوانید به راحتی زیپ دنده استخوانی مورد نیاز خود را خریداری نمایید. نکاتی مانند جنس زیپ، برند تولید کننده و سایز اصلی ترین موارد به شمار میروند. در ادامه به صورت کامل به بررسی مهم ترین نکات خرید زیپ دنده استخوانی خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

جنس زیپ استخوانی

اولین مورد در هنگام تهیه نمودن زیپ استخوانی توجه به جنس زیپ میباشد. زیپ های استخوانی معمولا در دو جنس فلزی و پلاستیکی تولید شده و به بازار عرضه میشوند. جنس مناسب زیپ را باید متناسب با نوع لباس انتخاب نمایید. کاربرد اصلی زیپ استخوانی استفاده در مواردی همچون لباس های فرفم، لباس کار و کاپشن میباشد.

طبیعتا زیپ های فلزی نسبت به زیپ های پلاستیکی از استحکام بالاتری برخوردار میباشند. برای لباس هایی مانند لباس فرم که استحکام زیپ در آنها مهم میباشد باید از زیپ های استخوانی فلزی استفاده نمایید. به صورت خلاصه انتخاب جنس زیپ متناسب با نوع لباس باید انجام شود.

توجه داشته باشید که در زمینه زیپ های خیاطی یک مورد مهم نیز باید به درستی انتخاب شود که آن انتخاب مدل درست سرزیپ میباشد. در این زمینه میتوانید مقاله راهنمای خرید سرزیپ را در اوموژ بخوانید.

برند زیپ دنده استخوانی

زیپ های استخوانی با برند های مختلفی در بازار تولید شده و به فروش میرسند. برخی از معروف ترین برند های زیپ های دندانه استخوانی برند های YKK ژاپن، SBS چین، RIRI سوئیس و Talon آمریکا میباشند. محصولات برند های فوق از کیفیت بسیار خوبی برخوردار میباشند.

از لحاظ کیفیت برند YKK در دنیای زیپ حرف اول را زده و محصولات بسیار با کیفیتی را به بازار عرضه میکند. البته سایر برند های اشاره شده نیز کیفیت خوبی دارند و میتوانید بسته به سلیقه و بودجه هریک از برند های اشاره شده را انتخاب نمایید.

راهنمای خرید زیپ دنده استخوانی

پیشنهاد: در صورت علاقه راهنمای خرید زیپ کاپشن را در اوموژ بخوانید!

سایز زیپ استخوانی

زیپ های استخوانی بر اساس شماره های مختلف سایز بندی میشوند. توجه داشته باشید که با افزایش شماره یا سایز، اندازه دندانه های زیپ استخوانی افزایش پیدا خواهد نمود. در صورت نیاز به زیپ های دندانه درشت میتوانید به سراغ شماره های بالا مانند ۲۰ بروید. زیپ های استخوانی در بسته های مختلف مانند ۵ عددی در بازار عرضه میشوند.

طول زیپ های استخوانی معمولا ۷۰ سانتی متر میباشد اما سایز های مختلف نیز از زیپ های استخوانی در بازار موجود هستند.

در این مقاله از اوموژ به بررسی راهنمای خرید زیپ استخوانی پرداختیم. در صورت نیاز میتوانید خرید زیپ استخوانی را از فروشگاه اینترنتی اوموژ با مراجعه به دسته بندی محصول تکمیل نمایید. اوموژ یک فروشگاه اینترنتی در زمینه ارائه انواع لوازم خیاطی و خرازی میباشد که شما میتوانید انواع لوازم مانند نخ، زیپ و دکمه را از این فروشگاه خریداری نمایید.

در پایان میتوانید از طریق فرم نظرات قرار داده شده در انتهای این مقاله نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
حساب کاربری