راهنمای خرید زیپ فلزی

راهنمای خرید زیپ فلزی

زیپ از اصلی ترین موارد مورد استفاده در لباس های مختلف به شمار میرود. به صورت کلی لباس هایی که قرار است قسمت باز و بسته شونده داشته باشند به صورت عمده با استفاده از دکمه یا زیپ دوخته میشوند که هرکدام بسته به نوع لباس مزایای خاص خود را دارا هستند. استفاده از زیپ در لباس هایی مانند انواع شلوار و کاپشن استفاده از این نوع لباس ها را تا حد بسیار زیادی آسان ساخته است.

در دنیای خیاطی و مد و لباس انواع مختلفی از زیپ ها موجود هستند. امروزه زیپ ها علاوه بر کاربرد به منظور زیبایی لباس نیز استفاده میشوند که این امر نیازمند استفاده از نوع مناسب و متناسب زیپ نسبت به لباس میباشد. از معروف ترین انواع زیپ ها در خیاطی میتوانیم به زیپ های متری، دنده لاکی و دنده فلزی اشاره نماییم. در این مقاله از سایت اوموژ در نظر داریم با معرفی مهم ترین نکات انتخاب زیپ فلزی در قالب راهنمای خرید زیپ فلزی شما را در امر خرید زیپ دنده فلزی یاری نماییم؛ با ما همراه باشید.

پیشنهاد: راهنمای خرید زیپ دنده لاکی را در اوموژ بخوانید!

‌‌نکات مهم انتخاب زیپ دنده فلزی

زیپ دنده فلزی یکی از محبوب ترین انواع زیپ در خیاطی به شمار میرود. زیپ های فلزی همانطور که از نامشان پیداست دارای دندانه و سرزیپ فلزی هستند که این ویژگی باعث میشود که زیپ فلزی یکی از بادوام ترین زیپ های موجود در بازار به شمار برود. البته جنس فلزی همچنین باعث میشود که وزن زیپ نسبت به سایر مدل ها مانند زیپ های لاکی بیشتر باشد.

از دیگر ویژگی های زیپ فلزی میتوانیم به مقاومت و طول عمر بالا اشاره نماییم. به ندرت ممکن است که دندانه های زیپ فلزی دچار شکستگی و خم شدگی شود که این امر نیز به دلیل جنس فلزی دندانه های این مدل زیپ میباشد. با خیال راحت میتوانید از زیپ فلزی در سالیان دراز استفاده نمایید. در صورت علاقه به آشنایی با سایر مدل های زیپ میتوانید مقاله انواع زیپ خیاطی را در اوموژ مطالعه نمایید.

مهم ترین نکات خرید زیپ فلزی را در ادامه بیان خواهیم نمود:

  • توجه به جنس دندانه های زیپ فلزی: زیپ های فلزی در جنس های مختلفی تولید میشوند. برای مثال جنس های آهن و آلومینیوم دو مدل معروف از زیپ های فلزی به شمار میروند. جنس برنجی نیز یکی از بهترین مدل های زیپ فلزی به شمار میرود. در هنگام خرید علاوه بر نوع جنس زیپ فلزی باید به کیفیت زیپ نیز توجه داشته باشید، برای مثال دندانه های زیپ باید بدون خراش و خم شدگی بوده و کاملا تمیز و براق مانند باشند.
  • توجه به سایز زیپ فلزی: مورد دیگر توجه به سایز دندانه های زیپ میباشد. زیپ ها به صورت کلی در سایز های مختلفی تولید میشوند که با افزایش شماره سایز دندانه ها نیز افزایش پیدا میکند. در هنگام خرید متناسب با نوع لباس باید بتوانید اندازه مناسب را خریداری نمایید. برای مثال زیپ مورد استفاده در کاپشن باید اندازه درشت تری نسبت به زیپ فلزی شلوار داشته باشد.
  • توجه به مارک زیپ دنده فلزی: برند تولید کننده زیپ فلزی نیز یکی از مهم ترین مواردی است که در هنگام خرید باید مورد توجه قرار گیرد. زیپ های فلزی در بازار تحت برند های مختلفی تولید میشوند که یکی از با کیفیت ترین برند های زیپ فلزی در بازار برند YKK ژاپنی میباشد. محصولات تولیدی برند وای کی کی مانند زیپ فلزی دارای کیفیت بسیار بالایی میباشند. در هنگام خرید پیشنهاد میکنیم برند YKK را در اولویت خود قرار دهید.

یک مدل از زیپ فلزی YKK

در این مقاله از فروشگاه اینترنتی اوموژ به بررسی راهنمای خرید زیپ فلزی به صورت مختصر و کوتاه پرداختیم. در اوموژ میتوانید خرید انواع لوازم خیاطی مانند خرید زیپ فلزی را انجام داده و محصولات خریداری شده در در کوتاه ترین زمان در محل مورد نظر خود دریافت نمایید. در پایان نیز میتوانید از طریق فرم نظرات، نظرات خود را با ما و با سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
حساب کاربری