راهنمای خرید نخ عمامه

راهنمای خرید نخ عمامه

انتخاب مواد اولیه با کیفیت و مرغوب در هر زمینه ای بسیار مهم میباشد، چرا که کیفیت مواد اولیه در کیفیت محصول نهایی بسیار تاثیرگذار بوده و به نوعی مهم ترین عامل به شمار میرود. در تولید انواع بافتنی، لباس و پوشاک نخ را میتوان اصلی ترین ماده اولیه به شمار آورد. برای داشتن یک محصول باکیفیت باید بهترین نوع نخ را یافت نموده و در تولید محصول مورد نظر به کار برد.

نخ عمامه یکی از مهم ترین دسته بندی های انواع نخ به شمار میرود. امروزه با استفاده از روش های مختلف میتوان اقدام به خرید نخ عمامه نمود، اما قبل از خرید نکات بسیار مهمی وجود دارند که دانستن آنها خالی از لطف نیست. برای داشتن یک محصول نهایی با کیفیت باید بتوان بهترین کیفیت نخ عمامه، سایز مناسب و بهترین برند را انتخاب و خریداری نمود. به همین دلیل ما در تیم اوموژ تصمیم گرفتیم کامل ترین راهنمای خرید نخ عمامه را برای شما ایجاد نماییم. با ما همراه باشید.

راهنمای خرید و انتخاب نخ عمامه

در انتخاب نخ عمامه مانند هر کالای دیگری باید بتوان کیفیت گزینه های موجود را با یکدگیر مقایسه کرده و بهترین انتخاب را انجام نمود. علاوه بر این مورد، موردی که در انتخاب نخ عمامه و سایر انواع نخ بسیار مهم و حائز اهمیت میباشد انتخاب سایز مناسب نسبت به نوع محصول میباشد. دانستن بهترین مارک و برند و بهترین روش خرید نخ عمامه نیز حائز اهمیت میباشند.

بنابراین موضوع راهنمای خرید نخ عمامه را میتوانیم به ۴ زیرشاخه راهنمای سایز و شماره نخ عمامه، راهنمای انتخاب جنس نخ عمامه، بهترین مارک نخ عمامه و بهترین روش خرید نخ عمامه تقسیم نماییم. در صورتی که به صورت کامل با نخ عمامه آشنا نیستید، در صورت نیاز میتوانید مقاله نخ عمامه چیست را در اوموژ مطالعه نمایید.

راهنمای سایز و شماره نخ عمامه

نخ های عمامه در سایز های ۳، ۵، ۸ و ۱۰ تا ۱۰۰ موجود میاشند. در انتخاب سایز نخ عمامه باید توجه داشته باشید که با افزایش شماره ضخامت نخ عمامه کمتر میشود. یعنی ضخامت و درشتی نخ عمامه شماره ۳۰ نسبت به نخ عمامه شماره ۷۰ بیشتر میباشد. پس در صورتی که میخواهید در کار خود از نخ عمامه ضخیم استفاده نمایید باید از نخ های با شماره کمتر استفاده نمایید. شماره نخ عمامه را بر اساس شماره سوزن قلاب بافی به صورت زیر میتوانیم بیان نماییم:

  • نخ عمامه شماره ۳: سوزن قلاب بافی شماره ۳ یا ۴
  • نخ عمامه شماره ۵: سوزن قلاب بافی شماره ۵
  • نخ عمامه شماره ۸: سوزن قلاب بافی شماره ۶
  • نخ عمامه شماره ۱۰: سوزن قلاب بافی شماره ۷، ۸ یا ۹
  • نخ عمامه شماره ۲۰: سوزن قلاب بافی شماره ۹ یا ۱۰
  • نخ عمامه شماره ۳۰: سوزن قلاب بافی شماره ۱۰، ۱۱ یا ۱۲
  • نخ عمامه شماره ۴۰: سوزن قلاب بافی شماره ۱۱، ۱۲ یا ۱۳
  • نخ عمامه شماره ۵۰: سوزن قلاب بافی شماره ۱۲
  • نخ عمامه شماره ۶۰: سوزن قلاب بافی شماره ۱۲ یا ۱۳
  • نخ عمامه شماره ۷۰: سوزن قلاب بافی شماره ۱۲ یا ۱۳
  • نخ عمامه شماره ۸۰: سوزن قلاب بافی شماره ۱۳ یا ۱۴
  • نخ عمامه شماره ۹۰: سوزن قلاب بافی شماره ۱۳ یا ۱۴
  • نخ عمامه شماره ۱۰۰: سوزن قلاب بافی شماره ۱۴

اطلاعات سایز و شماره نخ عمامه را میتوانید روی بسته بندی محصول مشاهده نمایید. برای مثال در نخ های عمامه دمسه شماره نخ در قسمت اطراف برند و بارکد محصول درج شده است.

راهنمای انتخاب سایز نخ عمامه

نکته: متاسفانه در کشور ما ایران، در برخی از فروشگاه ها شماره و سایز بندی نخ عمامه به صورت صحیح ذکر نشده و برای دسته بندی نخ های عمامه از عبارت هایی همچون نازک و ضخیم استفاده میشود. همچنین برخلاف برند دمسه شماره نخ در محصولات تولیدی سایر برند ها نیز ممکن است ذکر نشده باشد.

در اوموژ بخوانید: راهنمای انتخاب نخ کوبلن !

راهنمای انتخاب جنس نخ عمامه

نخ های عمامه در جنس های پنبه، کتان، ابریشم و یا ترکیب شده با الیاف های مصنوعی تولید میشوند. همچنین نخ های عمامه به صورت نایلون و متالیک نیز در بازار به فروش میرسند. جنس نخ عمامه را باید متناسب با نوع محصول مورد نظر برای تولید انتخاب نمود. معمولا جنس پنبه و کتان بیشترین سهم را در بازار به خود اختصاص میدهند.

معمولا نخ های عمامه از جنس پنبه و کتان نسبت به سایر جنس ها بیشتر در بازار به فروش رسیده و آسان تر در دسترس مشتریان قرار دارند. پیدا کردن جنس های متالیک و نایلون بسیار دشوار تر بوده و در برخی موارد نیز حتی ناممکن میباشد. البته محبوبیت کم جنس های نام برده شده نیز در کم بود این محصولات تاثیر گذار میباشد.

نکته: متاسفانه باید گفت در بازار ایران برخلاف بازار سایر کشورها جنس نخ عمامه برای افراد زیاد حائز اهیمت نبوده و حتی در برخی از فروشگاه های اینترنتی جنس محصول ذکر نمیشود! البته در برند هایی مانند دمسه در صورت درج اطلاعات در بسته بندی میتوانید جنس محصول را مشاهده نمایید.

پیشنهاد: تفاوت نخ عمامه و دمسه را در اوموژ بخوانید!

راهنمای انتخاب بهترین مارک نخ عمامه

انتخاب بهترین مارک نخ عمامه دیگر موضوع مهم در انتخاب محصول به شمار میرود. برند تولید کننده نخ به طرز مستقیم بر کیفیت نخ تاثیر گذار میباشد. مانند هر کالایی کیفیت محصولات تولید برخی از برند ها نسبت به سایرین دارای کیفیت بهتر و بالاتر میباشد.

در مورد نخ عمامه میتوانیم سه مارک با کیفیت و عالی را خدمت شما معرفی نماییم. برند های دمسه، پنگوئن و کاپلان (کاپلن) را میتوان باکیفیت ترین و بهترین برند های نخ عمامه دانست. در هنگام خرید پیشنهاد میکنیم محصولات این سه برند را در اولویت خود قرار دهید.

مارک دمسه نخ عمامه را میتوانیم نسبت به دو برند دیگر کمی باکیفیت و بهتر بدانیم. پس در هنگام خرید ابتدا برند دمسه را به عنوان اولویت خود قرار دهید، سپس برند های پنگوئن و کاپلان را به عنوان گزینه های دیگر در نظر داشته باشید.

راهنمای انتخاب بهترین مارک نخ عمامه

البته به جز سه مارک نخ عمامه ذکر شده در قسمت فوق برندهای دیگری نیز در بازار موجود هستند. اما تجربه مشتریان ثابت کرده سه برند دمسه، پنگوئن و کاپلان (کاپلن) محصولات باکیفیت تری را نسبت به سایر شرکت ها تولید مینمایند.

بهترین روش خرید نخ عمامه

امروزه میتوان به دو روش اقدام به خرید نخ عمامه نمود. روش اول حضوری و روش دوم آنلاین یا اینترنتی نام دارد. در روش حضوری میتوان از فروشگاه های محلی یا بازار های فروش لوازم خیاطی استفاده نمود. در روش آنلاین نیز با جست و جو در موتور های جست و جو مانند گوگل میتوان به لیستی از فروشندگان دسترسی پیدا نمود.

در زمینه نخ عمامه، فروشگاه اینترنتی دیجیکالا یکی از گزینه های معروف و خوب به شمار میرود. البته باید گفت همانطور که میدانید دیجی کالا یک فروشگاه جامع بوده و تنها مختص لوازم خیاطی نیست. یعنی استفاده از فروشگاه های تخصصی تر در زمینه خیاطی و خرازی محصولات بیشتر و قیمت مناسب تر در اختیار مشتری قرار خواهد داد.

روش اینترنتی امروزه گزینه ای بهتر و مقرون به صرفه تر محسوب میشود. نسبت به روش مراجعه حضوری سرعت بیشتری داشته و در زمینه هزینه نیز دارای برتری میباشد. فروشگاه اینترنتی اوموژ یک فروشگاه لوازم خیاطی اینترنتی و آنلاین است که انواع لوازم خیاطی مانند فروش نخ عمامه را در سراسر کشور به انجام میرساند. میتوانید خرید خود را از این فروشگاه اینترنتی انجام دهید.

در این مطلب از اوموژ به ارائه راهنمای خرید نخ عمامه به صورت کامل و جامع پرداختیم. در صورت وجود سوال، انتقاد و پیشنهاد میتوانید به راحتی از طریق فرم نظرات موجود در انتهای این نوشته نظر خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید. کارشناسان ما در زمینه انتخاب نخ عمامه شما را راهنمایی خواهند نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
حساب کاربری