بازار لوازم خیاطی اصفهان

بازار لوازم خیاطی اصفهان

بازار لوازم خیاطی اصفهان کجاست؟ در شهر و استان اصفهان از کجا میتوان لوازم خیاطی را تهیه نمود؟ به صورت خلاصه میتوان مرکزی مانند بازار بزرگ اصفهان را در پاسخ به این سوالات بیان نمود؛ اما در شهر اصفهان مراکز فراوان دیگری نیز وجود دارند که مزیت های خاص خود را دارا میباشند. در ادامه برای پاسخ جامع تر با ما همراه باشید.

هدف ما در این مقاله ارائه آدرس بهترین بورس لوازم خیاطی اصفهان میباشد. در پایان این مقاله به شما قول میدهیم که بتوانید لوازم خیاطی مورد نیاز خود را در شهر اصفهان با بهترین قیمت تهیه نمایید.

روش های خرید لوازم خیاطی در اصفهان

به صورت کلی دو روش کلی برای خرید لوازم خیاطی در شهر اصفهان میتوان در نظر گرفت، روش اول مراجعه حضوری و روش دوم استفاده از فروشگاه های اینترنتی میباشد.

  • مراجعه حضوری: روش مراجعه حضوری قدیمی ترین روش برای تهیه نمودن لوازم خیاطی در اصفهان به شمار میرود. مکان هایی مانند بازار، پاساژ و فروشگاه های محلی اصلی ترین مراکز در این دسته به شمار میروند.
  • فروشگاه های اینترنتی: این روش نسبت به مراجعه حضوری آسان تر و سریع تر میباشد. به راحتی میتوان با جست و جو در موتور های جست و جوی مختلف مانند گوگل به لیست وسیعی از فروشگاه های آنلاین دسترسی پیدا نمود. فروشگاه اینترنتی دیجیکالا از معروف ترین گزینه ها به شمار میرود. فروشگاه های تخصصی تر در زمینه لوازم خیاطی و خرازی نیز موجود هستند که تنوع محصول بیشتر و قیمت های مقرون به صرفه تری را ارائه میدهند.

استفاده از هر دو روش مراجعه حضوری و فروشگاه های اینترنتی مزایا و معایت خاص خود را دارا هستند. استفاده از فروشگاه های آنلاین و اینترنتی دارای دو مزیت خاص هستند که در روش مراجعه حضوری امکان استفاده از آنها در دسترس نیست. صرفه جویی در زمان و تنوع محصول بیشتر دو ویژگی هستند که باعث برتری روش اینترنتی نسبت روش حضوری میشوند. در ادامه به بررسی دقیق تر دو روش فوق خواهیم پرداخت.

لوازم خیاطی و خرازی در اصفهان

مرکز پخش لوازم خیاطی اصفهان

در شهر اصفهان و سایر شهر های ایران امروزه میتوان از چند روش مراجعه حضوری برای تهیه نمودن لوازم خیاطی استفاده نمود. بازار، خیابان، پاساژ و فروشگاه های محلی اصلی ترین روش ها به شمار میروند. اصلی ترین مرکز پخش لوازم خیاطی اصفهان به شرح زیر میباشد:

  • بازار بزرگ اصفهان
  • خیابان طالقانی
  • خیابان ابن سینا
  • پاساژ جعفری

در ادامه به بررسی دقیق آدرس و راه های دسترسی به هرکدام را برای شما بیان خواهیم نمود.

بازار بزرگ اصفهان

بازار بزرگ اصفهان را میتوان اصلی ترین مرکز خرید لوازم خیاطی اصفهان دانست. بازار بزرگ اصفهان از اطراف میدان نقش جهان شروع شده و تا میدان عتیق یا کهنه اصفهان ادامه پیدا میکند. بازار بزرگ اصفهان از بخش های مختلفی تشکیل شده و انواع لوازم منجمله لوازم خیاطی و خرازی در این بازار تاریخی موجود به فروش میرسند. ساعت کاری این بازار شنبه تا جمعه از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۱:۰۰ میباشد.

برای دسترسی به بازار بزرگ اصفهان میتوانید به راحتی از سردر قیصریه واقع در میدان نقش جهان استفاده نمایید. بازار بزرگ اصفهان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین بازار های موجود در خاورمیانه به شمار میرود. قدمت این بازار تاریخی به حدود به ۵۰۰ سال میرسد. ایستگاه مترو امام حسین واقع در میدان دروازه دولت یکی از بهترین ایستگاه ها برای دسترسی به بازار بزرگ اصفهان میباشد. با کمی پیاده روی علاوه بر میدان نقش جهان میتوانید سایر جاذبه های گردشگری موجود در منطقه را نیز مشاهده نمایید.

در قسمت زیر میتوانید آدرس بازار لوازم خیاطی اصفهان یعنی بازار بزرگ اصفهان را روی نقشه مشاهده نمایید.

خیابان طالقانی

خیابان طالقانی یکی دیگر از مراکز فروش لوازم خیاطی در اصفهان به شمار میرود. موقعیت مکانی خیابان طالقانی نزدیک به بازار بزرگ اصفهان، میدان نقش جهان و کاخ هشت بهشت بوده و از میدان دروازه دولت اصفهان تا خیابان کاشانی امتداد دارد. برای دسترسی به این خیابان میتوانید از ایستگاه مترو امام حسین واقع در میدان دروازه دولت نیز استفاده نمایید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید نقشه زیر را مشاهده نمایید.

خیابان ابن سینا

خیابان ابن سینا یکی از بهترین مکان ها برای مشاهده تعداد زیادی فروشگاه لوازم خیاطی در اصفهان به شمار میرود. در خیابان ابن سینا میتوان تعداد زیادی مغازه در زمینه لوازم خیاطی، خرازی و پرده مشاهده نمود. خیابان ابن سینا از میدان شهدا تا خیابان مجلسی امتداد دارد. این خیابان واقع در منطقه ۳ شهر اصفهان قرار دارد. بیمارستان امین یکی از معروف ترین مراکز نزدیک به خرازی خیابان ابن سینا اصفهان میباشد.

پاساژ جعفری (بازار جعفری)

پاساژ جعفری اصفهان واقع در اطراف خیابان مجلسی قرار داشته و از خیابان های لت فر و کمرزرین میتوان به آن دسترسی پیدا نمود. تعدادی فروشگاه خوب در زمینه لوازم خیاطی و خرازی در این پاساژ موجود هستند. البته باید گفت پاساژ جعفری تنها مختص به لوازم خیاطی نبوده و فروشگاه های دیگری نیز در این پاساژ موجود هستند.

سه مرکز بازار بزرگ اصفهان، خیابان طالقانی و پاساژ جعفری از لحاظ موقعیت مکانی بسیار نزدیک به یکدیگر هستند. میتوانید به هر سه مرکز مورد ذکر در یک روز دسترسی پیدا کنید. بهترین راه این است که با برنامه ریزی مناسب از هر سه مرکز مورد ذکر و مجاور هم در یک روز بازدید نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب و خرید را انجام دهید.

پیشنهاد: در صورت علاقه بازار لوازم خیاطی مشهد را در اوموژ مطالعه نمایید.

فروشگاه های محلی

امروزه میتوان در خیابان های مختلف شهر حداقل یک فروشگاه در زمینه لوازم خیاطی و خرازی را مشاهده نمود. طبیعتا دسترسی به مراکز مورد اشاره در قسمت فوق سخت تر از دسترسی به فروشگاه های محلی است. با این وجود اما قیمت وسایل موجود در فروشگاه های محلی بیشتر از مراکزی همچون بازار بزرگ اصفهان بوده و تنوع محصول بسیار کمتری را نیز دارا میباشند. در صورت استفاده از روش مراجعه حضوری به جای اینترنتی بهترین راه مراجعه به مراکز مورد ذکر در قسمت های فوق میباشد.

در اوموژ بخوانید: بازار لوازم خیاطی تهران کجاست؟

فروشگاه های اینترنتی لوازم خیاطی در اصفهان

امروزه به لطف گسترش فضای مجازی و اینترنت دیگر نیازی به مراجعه حضوری و صرف زمان برای دسترسی به فروشگاه ها نیست. به راحتی میتوان با استفاده از موتور های جست و جو مانند گوگل به لیست وسیعی از فروشگاه های لوازم مورد نیاز خود دسترسی پیدا نمود. برای مثال فروشگاه اینترنتی دیجی کالا یکی از معروف ترین مثال های قابل ذکر در این زمینه میباشد. البته همانطور که میدانید دیجیکالا یک فروشگاه جامع بوده و مختص وسایل خیاطی و خرازی نیست.

فروشگاه اینترنتی اوموژ را هم میتوانید به عنوان یک فروشنده لوازم خیاطی در سراسر ایران مانند شهر اصفهان در نظر داشته باشید. از اوموژ میتوانید لوازم خیاطی را به صورت عمده و خرده به راحتی خریداری نمایید.

در این مقاله از اوموژ لیستی از فروشندگان لوازم خیاطی و خرازی های اصفهان خدمت شما ارائه گردید. در صورتی که مراکز دیگری را میشناسید که در این مقاله ذکر نشده اند میتوانید از طریق فرم نظرات در قسمت زیر آن را با ما و سایر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
حساب کاربری