راهنمای خرید زیپ مخفی

راهنمای خرید زیپ مخفی

زیپ از اصلی ترین محصولات مورد استفاده در هنر خیاطی میباشد. زیپ به صورت ساده از دو قسمت مجزا و دندانه دار تشکیل شده که توسط سرزیپ دندانه ها باز و بسته میشوند. کاربرد زیپ ها در دوران اولیه ساخت زیپ مربوط به استفاده در کفش ها بود، اما رفته رفته زیپ تبدیل به جزئی مهم در انواع کاپشن، شلوار و لباس های مختلف شد.

زیپ ها در خیاطی انواع مختلفی دارند که ویژگی های خاص و منحصر به فردی را دارا میباشند. معروف ترین انواع زیپ را میتوانیم زیپ های کاپشن، زیپ های متری و زیپ های مخفی بدانیم، البته انواع مختلف دیگری نیز از زیپ نیز در بازار موجود هستند و در خیاطی مورد استفاده قرار میگیرند. در این مقاله به صورت اختصاصی قصد داریم به ارائه راهنمای خرید زیپ مخفی بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید تا مهم ترین نکات انتخاب بهترین مدل زیپ مخفی را خدمت شما بیان نماییم.

راهنمای خرید و انتخاب زیپ مخفی

زیپ مخفی نوعی زیپ در خیاطی است که پس از دوخت به صورت یک درز دیده شده و به اصطلاح مخفی و پنهان میماند. اصلی ترین دلیل محبوبیت زیپ مخفی همان ویژگی پنهان بودن پس از دوخت میباشد.

استفاده از زیپ های مخفی زمانی اهمیت پیدا میکند که محصول مورد نظر نیاز به ظاهری زیبا داشته و استفاده از زیپ مشخص و نمایان میتواند باعث کاهش زیبایی محصول شود. در این گونه موارد استفاده از زیپ مخفی میتواند علاوه بر کارایی مناسب باعث حفظ زیبایی لباس و محصول نیز شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد زیپ مخفی میتوانید مقاله آموزش دوخت زیپ مخفی را در اوموژ مطالعه نمایید.

انتخاب نوع و مدل مناسب زیپ مخفی امری ساده میباشد، اما رعایت نکاتی که در قسمت های بعدی ذکر خواهیم نمود باعث خواهد شد تا بتوانید بهترین مدل زیپ مخفی را متناسب با کار خود انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید:

  • شماره زیپ مخفی: زیپ های مخفی مانند مدل های مختلف زیپ در بازار در شماره های متنوعی موجود هستند. شماره زیپ مخفی ممکن است به صورت عدد دنده نیز ذکر شود که جای نگرانی نیست. از رایج ترین شماره های زیپ مخفی که محبوب ترین شماره ها نیز میباشند میتوانیم به شماره های ۳ و شماره ۵ میباشند. البته شماره های دیگری نیز از زیپ مخفی در بازار موجود هستند که بسته به نیاز میتوانید خریداری کرده و استفاده نمایید.
  • اندازه زیپ مخفی: زیپ های مخفی در طول و اندازه مختلفی نیز مورد استفاده قرار میگیرند. از محبوب ترین طول های ۲۰ سانتی متری و ۵۰ سانتی متری میباشند. البته زیپ های مخفی به صورت زیپ متری نیز تولید شده و محبوب میباشند.
  • جنس و سرزیپ زیپ مخفی: در هنگام خرید به جنس و سرزیپ نیز باید دقت شود. زیپ های مخفی در جنس های مختلف تولید میشوند. بسته به نیاز میتوانید از زیپ های محکم تر مانند زیپ های مخفی فلزی استفاده نمایید.
  • رنگ زیپ مخفی: زیپ های مخفی در رنگ بندی مختلفی نیز تولید میشوند. در انتخاب رنگ بندی باید به تناسب داشتن رنگ زیپ و محصول مورد استفاده دقت نمایید. از محبوب ترین رنگ های زیپ مخفی میتوانیم به رنگ های مشکی، سفید و طوسی اشاره نماییم. سایر رنگ ها مانند آبی، قرمز و سبز نیز دیگر رنگ های محبوب نیز میباشند.

زیپ مخفی و پایه زیپ مخفی

در این مقاله از فروشگاه اینترنتی اوموژ به بررسی راهنمای خرید زیپ مخفی پرداختیم. اوموژ یک فروشگاه اینترنتی است که میتوانید لوازم مورد نیاز خود را از این فروشگاه خریداری نمایید. برای مثال میتوانید با مراجعه به دسته بندی زیپ مخفی، خرید زیپ مخفی را از اوموژ انجام داده و لوازم خریداری شده را در کوتاه ترین زمان دریافت نمایید. در قسمت زیر نیز میتوانید نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
حساب کاربری