ایده با نخ کنفی

ایده با نخ کنفی برای ساخت دکور زیبا و جذاب

ایده با نخ کنفی و معرفی ترفند های بسیار آسان و ساده برای ساخت دکور های زیبا و جذاب در منزل. دکوراسیون منزل یکی از مهم ترین و تاثیرگذار ترین موارد در زیبایی محیط خانه و دلپذیر بودن آن میباشد، در نگاه اول شاید استفاده از یک دکور کوچک در منزل به منظور زیبا کردن محیط کم تاثیر به نظر برسد اما همین دکور ساده را اگر در محیط مناسب و با سایر دکور های مرتبط ترکیب نموده و آن ها را با یک چیدمان خاص در یک مکان قرار دهید شاهد افزایش چشمگیری در میزان چشم نوازی محیط و دلچسب بودن حضور و استراحت خود در منزل خواهید بود.

یکی از ساده ترین روش ها برای ساخت دکورهای زیبا و خلاقانه استفاده از نخ کنفی میباشد، به راحتی میتوانید با داشتن چند ایده با نخ کنف اقدام به خلاقیت با نخ کنفی برای ساخت زیبا ترین کاردستی ها و دکور ها نمایید.

با نخ کنفی چی میشه درست کرد؟ قبل از پاسخ به این سوال و ارائه انواع و اقسام ایده کار با نخ کنفی ابتدا باید توضیحی مختصر درباره نخ کنفی و کاربرد آن در زمینه خیاطی و نساجی خدمت شما ارائه نماییم. به صورت ساده اگر بخواهیم نخ کنفی را در یک جمله خدمت شما توضیح دهیم باید اینگونه بیان کنیم که نخ کنفی نوعی نخ طبیعی بوده که از گیاه یا درخت کنف به دست آمده و در صنعت نساجی و تولید انواع و اقسام لوازم هنری، صنایع دستی و هنر های سنتی مورد استفاده قرار میگیرد.

برای آشنایی کامل با نخ کنف میتوانید با کلیک یا لمس عنوان “نخ کنفی چیست؟” به مطلب مورد اشاره مراجعه کرده و اطلاعات کامل و جامعی را درباره این نخ به دست آورید، چرا که هدف از این مطلب ارائه ایده های جالب با نخ کنفی برای ساخت انواع دکور و کاردستی در منزل و با ساده ترین لوازم میباشد.

4 ایده با نخ کنفی برای ساخت دکور در منزل

  1. ساخت گل با نخ کنفی:

    از ایده هایی با نخ کنفی میتوان به ساخت گل اشاره نمود، لوازم لازم برای این کار عبارتند از نخ کنف، چسب، دکمه و قیچی. روند کار بسیار ساده میباشد، با استفاده از ایجاد خمیدگی در تکه های کوچک از نخ کنف اقدام به ساخت تعدادی گلبرگ نمایید، سپس گلبرگ های ساخته شده را در کنار هم چیده و در انتها از یک دکمه به عنوان قسمت مرکزی گل که گلبرگ ها به آن چسبیده میباشند استفاده نمایید. بستگی به خلاقیت خود میتوانید طرح های پیشرفته تر و زیباتری را نیز با همین لوازم نام برده شده ایجاد نمایید. قبل از تهیه نمودن نخ کنفی، در صورت علاقه میتوانید راهنمای خرید نخ کنفی را در اوموژ بخوانید.

    ایده با نخ کنفی برای ساخت گل

  2. ساخت پادری با نخ کنفی:

    ساخت پادری با نخ کنف نیز یکی از بهترین ایده با کنف برای ساخت دکور میباشد. لوازم مورد نیاز این ایده عبارتند از نخ کنف، قیچی و چسب. باید ذکر نمود که بهترین نوع نخ کنف برای این ایده استفاده از نخ کنف با ضخامت بالا میباشد اما میتوانید از نخ های کنف معمولی که دارای ضخامت کمتری میباشند نیز استفاده نمایید. براش این کار کافی است یک سطح نخ کنف را آغشته به چسب نمایید، سپس سطح دیگر را با درآوردن نخ کنف به شکل مارپیچ به سطحی که آغشته به چسب شده بچسبانید.

    پادری با نخ کنفی

  3. ساخت آینه با نخ کنفی:

    یکی دیگر از ایده های خلاقیت با نخ های کنفی ساخت آینه یا به صورت دقیق تر ساخت قاب آینه با نخ کنفی میباشد. لوازم مورد نیاز این روش نیز عبارتند از نخ کنفی، قیچی، چسب و آینه که بهتر است آینه به شکل گرد باشد.

    برای این ایده با نخ کنفی کافی است ابتدا دور آینه را کاملا به چسب آغشته نموده و نخ کنفی را یک دور به صورت دور تا دور در گرد آن بپیچید و سپس همین کار را چندین بار تکرار کنید تا در نهایت چندین لایه از نخ کنف به شکل یک قاب دور آینه پیچیده شده باشند. این روش کمی شبیه به ساخت پادری با کنف میباشد، با این تفاوت که باید ابتدا یک آینه را در مرکز قرار داده و نخ کنف را حول آن بچسبانید. در ادامه نیز میتوانید برای خلاقیت بیشتر و زیبا تر شدن محصول نهایی برخی از لوازم تزئینی را نیز به قاب آیینه ساخته شده خود بچسبانید.

    ساخت آینه با نخ کنفی

  4. ساخت گلدان با نخ کنفی:

    این ترفند با نخ کنفی نیازمند دقت بیشتری نسبت به سایر ایده های کنفی ذکر شده میباشد، لوازم لازم برای این ایده عبارت اند از نخ کنفی، چسب و قیچی. روش کار نیز کمی ساده به نظر میرسد، ابتدا مانند پادری شروع به ساخت پایه و سطح زیرین گلدان نموده و سپس قسمت های دیگر و عمودی گلدان را بسازید. علاوه بر این روش میتوانید از یک گلدان شیشه ای یا گلدان های دیگر نیز استفاده نموده و تنها با پیچیدن نخ کنف به دور آن، گلدان را تزئین نمایید.

    ساخت گلدان با نخ کنفی

در قسمت بالا چند مورد از معروف ترین و ساده ترین ایده ها برای تولید دکور های زیبا با نخ کنفی و ایده با نخ کنفی برای ساخت دکور در منزل ذکر گردید، علاوه بر همین ایده با نخ کنفی ها میتوانید با دیدن تصاویر بیشتر و خلق ایده های جدید موارد بسیار بیشتری را با استفاده از همین وسایل ساده خلق کنید. برای خرید نخ کنفی و خرید لوازم خیاطی به صورت عمده و خرده میتوانید با مراجعه به دسته بندی مورد نظر لیستی از انواع لوازم را مشاهده و خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
حساب کاربری