راهنمای خرید سرنخ زن

راهنمای خرید سرنخ زن

قیچی سرنخ زن یا نخ چین یکی از مهم ترین قیچی های مورد استفاده در خیاطی به شمار میرود. بریدن سرنخ های اضافی در خیاطی برای تمیز و زیبا نمودن محصول یک امر مهم میباشد که به وسیله سرنخ زن انجام میشود. در راهنمای خرید سرنخ زن هدف ما معرفی نکات مهم مانند انتخاب بهترین مارک و برند نخ چین یا همان سرنخ زن میباشد. با ما همراه باشید.

نکات مهم در انتخاب بهترین سرنخ زن

امروزه در بازار مدل های مختلفی از سرنخ زن وجود دارد. عمده ترین تفاوت نخ چین ها در نوع دسته میباشد. به این صورت که برخی مدل انگشتی هستند. همچنین شکل تیغه و اندازه نیز موردی مهم در تفاوت انواع سرنخ زن به شمار میرود. جنس دسته نیز میتواند در نخ چین ها متفاوت باشد. برای انتخاب نخ چین مواردی مهم وجود دارند که رعایت و توجه به این موارد باعث میشود بتوانید بهترین کیفیت را انتخاب و خریداری نمایید.

در انتخاب قیچی سرنخ زن مهم ترین نکات عبارت اند از:

  • جنس سرنخ زن: جنس مواد سازنده در هر وسیله ای بسیار مهم و حائز اهمیت میباشد. استفاده از مواد با کیفیت در ساخت یک محصول باعث میشود کیفیت محصول نیز بالا باشد. در قیچی های سرنخ زن بهترین جنس استیل ضد زنگ و کربن استیل میباشد. در انتخاب نخ چین از انتخاب محصولات با جنس کیفیت پایین اجتناب نمایید.
  • ساختار دسته: در هنگام خرید به جنس و شکل دسته توجه ویژه ای داشته باشید. دسته سرنخ زن باید بسیار نرم و خوش دست باشد. بهترین نوع دسته به صورت پلاستیکی و نرم میباشد. البته دسته های فلزی نیز نرم و خوش دست هستند. برخی از مدل های سرنخ زن به صورت انگشتی هستند، یعنی یک دایره در دسته قرار دارد که برای قرار دادن انگشت تعبیه شده است. در صورت علاقه میتوانید سرنخ زن انگشتی نیز خریداری نمایید.
  • میزان کنترل: در هنگام استفاده از سرنخ زن باید کنترل زیادی را داشته باشید. بریدن برخی از سرنخ های ریز نیاز به دقت زیادی داشته و با یک وسیله بسیار کنترل پذیر قابل انجام میباشد. یعنی باید با استفاده از نخ چین بتوانید به راحتی سرنخ ها را برش بزنید. در هنگام خرید سرنخ زن قیچی را در دست گرفته و میزان راحتی استفاده از نخ چین را آزمایش کنید.
  • تیغه های قیچی: کیفیت و شکل تیغه ها نیز مهم میباشد. تیز بودن تیغه های سرنخ زن را در هنگام خرید حتما بررسی نمایید. تیغه نخ چین علاوه بر پهن بودن باید تیز و ظریف نیز باشد تا بتواند ریزترین سرنخ ها را برش بزند.

بهترین مارک سرنخ زن نخ چین

موارد ذکر شده مهم ترین موارد در راهنمای انتخاب نخ چین به شمار میروند. البته امنیت استفاده از سرنخ زن نیز مهم میباشد. تیغه های سرنخ زن تیز بوده و به راحتی میتوانند باعث آسیب به شما شوند. برای اطمینان بیشتر میتوانید از مدل های ضامن دار یا پوشش دار خریداری نمایید.

پیشنهاد ما به شما: مقاله راهنمای خرید نخ استرچ را در اوموژ بخوانید!

بهترین مارک سرنخ زن

به عنوان بهترین مارک های سرنخ زن میتوانیم برند های سینگر (Singer)، رینر (Reiner)، دیاموند (Diamond)، تایگر (Tiger) و وای دی ال (YDL) اشاره نماییم. کیفیت محصولات برند های تولیدی نسبت به سایر مارک ها بهتر میباشد.

البته در انتخاب بهترین برند نخ چین قیمت مسئله تاثیر گذاری محسوب میشود. طبیعتا هرچه کیفیت محصول بالا تر باشد، از قیمت بیشتر نیز برخوردار خواهد بود. پس در انتخاب سرنخ زن میتوانید با افزایش بودجه محصول بهتر و با کیفیت تری را خریداری نمایید.

در این مقاله از فروشگاه اینترنتی اوموژ به بررسی و ارائه راهنمای خرید سرنخ زن پرداختیم. خرید سرنخ زن را به صورت عمده و خرده میتوانید از اوموژ نیز انجام داده و محصولات خود را در سریع ترین زمان دریافت نمایید. در پایان این نوشته از قسمت زیر میتوانید نظرات خود را از طریق فرم نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات درباره “راهنمای خرید سرنخ زن

  1. فرشیدرجبی گفت:

    لطف کنید قیمتهارادرج کنید

  2. ناشناس گفت:

    ان مورچه است نه شپش.

  3. علی گفت:

    شپش چیه که کله پاچه‌اش باشه

    1. اوموژ گفت:

      خدمت شما باید عرض کنیم که موضوع فوق مورد درخواست چند کاربر بوده است، بنابراین تصمیم گرفتیم مقاله فوق را نوشته و در سایت قرار دهیم. سپاس از نظر شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
حساب کاربری