راهنمای خرید کش یک سانتی

راهنمای خرید کش یک سانتی

هنر خیاطی از زیباترین و مهم ترین مشاغل موجود در هر کشوری به حساب میرود. در خیاطی از انواع لوازم و وسایل استفاده میشود. از انواع خط کش و سوزن گرفته تا قیچی از مهم ترین وسایل مورد استفاده در هنر خیاطی به شمار میروند. در خیاطی از اجناس مختلفی در دوخت لباس استفاده میشود. یک دسته بندی مهم از وسایل خیاطی کش های خیاطی میباشند. کش در خیاطی انواع مختلفی داشته که یکی از معروف ترین آنها کش یک سانتی میباشد.

در واقع در خیاطی از انواع و اقسام کش ها استفاده میشود. کش ها در مواردی همچون دوخت پرده و روبالشی، کاور لوازم آشپزخانه و… کاربرد دارند. یکی از کاربرد های کش در خیاطی استفاده در قسمت های مختلف لباس مانند آستین، یقه و سایر قسمت های لباس میباشد. استفاده از کش بسته به نوع لباس بوده و باید در جای مناسب استفاده شود. در این مقاله به نکات مهم انتخاب کش یک سانتی تحت مقاله راهنمای خرید کش یک سانتی خواهیم پرداخت.

کش یک سانتی چیست؟

قبل از پرداختن به راهنمای خرید کش یک سانتی ابتدا باید به بررسی اینکه کش یک سانت چیست و چه کاربردی دارد بپردازیم. به صورت ساده کش یک سانتی نوعی از کش در خیاطی است که ضخامتی معادل ۱ سانتی متر را دارا میباشد. به صورت دقیق تر ضخامت کش های یک سانت میتواند ۰.۸ و ۰.۹ سانتی متر معادل ۸ و ۹ میلی متر نیز باشد. کش های یک سانتی در مواردی همچون سری چادر و لبه های کار مورد استفاده قرار میگیرد.

کش های یک سانتی در طول های مختلف مانند ۱۵ و ۱۰۰ یاردی در بازار به فروش میرسند. کش های یک سانتی اندازه های مختلفی داشته که یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین نوع آنها کش یک سانتی تبریز میباشد. در ادامه نکات مهم انتخاب بهترین نوع کش یک سانتی را خدمت شما به صورت مختصر بیان خواهیم نمود، با ما همراه باشید.

در خیاطی یک مدل معروف از کش به نام کش قیطانی وجود دارد که میتوانید راهنمای خرید کش قیطانی را در اوموژ مطالعه نمایید.

نکات مهم خرید و انتخاب بهترین کش یک سانتی

نکات مهم در انتخاب یک سانت را میتوانیم به مواردی همچون توجه به ضخامت، رنگ، طول و نوع کش تقسیم بندی نماییم. در ادامه به صورت کوتاه به بررسی هریک از موارد ذکر شده در قسمت فوق میپردازیم.

ضخامت کش های یک سانتی: کش های یک سانت معمولا اندازه ای معادل یک سانتی متر را دارا میباشند. اما باید توجه داشته باشید که اندازه مدل های مختلف کش های یک سانتی میتواند مختلف باشد. مثلا اندازه های ۰.۷، ۰.۸ و ۰.۹ سانتی متر که به ترتیب معادل ۷ میلی متر، ۸ میلی متر و ۹ میلی متر میباشند نیز از اندازه های رایج کش های یک سانتی به شمار میروند. در هنگام خرید میتوانید از اندازه دقیق کش اطلاع حاصل نمایید.

انواع رنگ کش یک سانت: کش های یک سانت دارای تنوع رنگی خوبی میباشند. هرچند که رایج ترین و اصلی ترین رنگ های کش یک سانت رنگ های مشکی و سفید میباشد اما رنگ های مختلف مانند رنگ زرد نیز در تولید کش های یک سانتی استفاده شده و در بازار به فروش میرسند. در هنگام خرید بسته به نیاز و سلیقه میتوانید از رنگ دلخواه کش یک سانتی خریداری نمایید.

راهنمای خرید بهترین کش یک سانت

طول کش یک سانتی: مورد دیگر که در هنگام خرید کش یک سانتی باید مورد توجه قرار گیرد اندازه و طول کش میباشد. کش های یک سانت در اندازه های مختلف و به صورت بسته بندی شده در بازار به فروش میرسند. چند مورد از رایج ترین اندازه های کش یک سانتی ۱۵ یارد، ۶۰ یارد و ۱۰۰ یارد میباشند.

نوع کش یک سانتی متری: کش های یک سانت در انواع مختلف در بازار به فروش میرسند. یک مدل معروف و باکیفیت کش یک سانت، کش یک سانتی تبریز میباشد. کش ۱ سانتی تبریز از محصولات با کیفیت در زمینه کش یک سانت محسوب میشود.

در این مقاله به صورت مختصر به بررسی راهنمای خرید کش یک سانتی پرداختیم. در صورت نیاز به خرید کش یک سانتی میتوانید از فروشگاه اینترنتی اوموژ نیز خرید خود را انجام داده و لوازم خود را در کوتاه ترین زمان دریافت نمایید. در قسمت انتهایی این مطلب نیز میتوانید نظرات خود را با ما از طریق فرم به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
حساب کاربری